top of page

10 TING JEG VIL GJØRE I NOVEMBER

 

1. Slappe av og puste ut. Det er ikke ofte man får tid til å ta litt ekstra vare på seg selv i en hektisk hverdag, defor har jeg bestemt meg for at jeg i år fortjener en lang julefeirie - starting next week. Ja, det virker kanskje litt slapt, men det er velfortjent og helt ok å kunne gjøre akkurat det man føler for en gang i blant.

2. Er det noe jeg savner, så er det å tilbringe tid med venninner. Det er rart hvordan man ikke helt vet hvor viktig ting er før du går lenge uten, eller mister det helt. Jeg har levd i min egne lille jobb-boble, så nå ser jeg fram til filmkvelder og café-besøk, eller bare lange fine samtaler med noen jeg er glad i.

3. Strikke! Garn er allerede i boks, og Skappel genseren min skal bli ferdig til jul - det er i hvertfall målet.

4. Få fart på kreative prosjekter! Jeg har masse ideer til barnebøker som skal skrives og illustreres, og interiørplakater som skal tegnes. Dessuten trenger jeg litt nytt på veggene her.

5. Trene om morningen! Treningsgarderoben skal friskes opp, og jeg gleder meg virkelig til å komme skikkelig i gang igjen. Det gjør godt for både kropp og sinn, og ingenting er bedre enn å ha hele dagen foran seg når treningen er unnagjort.

6. Jeg er på jakt etter en skikkelig fin bok, en sånn en som får deg til å gråte og varmer deg på innsiden. Det er ikke alltid like lett å finne, spesielt ikke når boken må ha et fint cover i tillegg.. haha.

7. Investere i en ordentelig god og varm kåpe. Jeg ville i utgangspunktet ha en i sort, men beige blir mer og mer fristende - det er så delikat og fint, og kanskje kan det bidra med å lyse opp ellers så mørke høstdager.

8. Let's do some yoga. Da jeg var på Bali gjorde vi yoga ute på stranden 0600! Er det en følelse jeg husker fra den turen, var det da. Så avslappende med blader som suser forbi i vinden, stillhet og bølgesus.. ååhh please take me back. Elixia duger det og, da.

9. GÃ¥ turer og tilbringe masse tid ute i frisk luft.

10. Dra på fjellet en helg. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli en hytteperson, i alle fall ikke om hytta det gjelder er på fjellet. Så feil kan man altså ta! Frisk fjelluft og topputsikt er gull verdt, og jeg er så glad for å ha et sted å flykte til om jeg skulle trenge en pause fra livet på havnivå.

 


bottom of page